Motor > A4 allroad quattro > Audi Türkiye

Audi'niz: A4 Allroad quattro

Audi'niz: A4 Allroad quattro
2.0 TDI quattro S tronic 1

  • Temel fiyat
  • 0,00 EUR
  • Opsiyonel donanım
  • 0,00 EUR
  • Fiyat
  • 0,00 EUR

Güçlü ve çok yönlü

Daha yüksek performans, daha düşük CO2: En yeni nesil TFSI ve TDI motorlarla, teknoloji ve verimlilikte kaydedilen ilerlemeleri hissedebilirsiniz. Motorların güç çıkışları, 190 hp ve 252 hp aralığında olup, öncellerinden 27 hp kadar daha fazla güç üretmektedir.

Bir bakışta tüm motorlar

Yakıt tipi

2 adet (Toplam 2 line/motor kombinasyonu)

2.0 TDI
2.0 TDI quattro S tronic
0,00 EUR
  • 7,8 sn
  • 5,1–4,9 l/100 km
  • 134–128 g/km
  • 140 kW (190 PS)
2.0 TFSI
2.0 TFSI quattro S tronic
0,00 EUR
  • 6,1 sn
  • 6,7–6,4 l/100 km
  • 154–147 g/km
  • 185 kW (252 PS)
Lejant
  • Hızlanma
  • Yakıt tüketimi
  • CO2 emisyonu
  • Maksimum güç
Hiçbir motor seçilemez.

Seçili dekor serisiyle bu yakıt tipi için motor mevcut değildir.

2.0 TFSI Yeni geliştirilmiş 2.0 TFSI'ın güç çıkışı 252 hp'dir ve 1.600 - 4.500 d/dk aralığında 400 Nm tork üretir. Yedi ileri S tronic ile birleştirildiğinde yeni Audi A4 allroad quattro 0'dan 100 km/s'e tam 6,1 saniyede hızlanır ve azami hızı 246 km/s'tir. 100 kilometrede 6,4 litre yakıt tüketir (kilometrede 147 gram CO2'ye denktir).
TDI motor 1.968 cm3 hacimli 2.0 TDI, 190 hp güç ve 1.750 - 3.000 d/dk aralığında 400 Nm tork üretmektedir ve azami hızı 220 km/s'tir. Hareketsiz konumdan 100 km/s'e 7,8 saniyede ulaşır ve yedi ileri S tronic ile 100 kilometrede ortalama 4,9 litre yakıt tüketir (kilometrede 128 gram CO2).
750x410_AA4_161007.jpg
Güç aktarımı Modele adını veren quattro dört tekerlekten çekiş sistemi, yeni A4 allroad quattro’da standart olarak sunulmaktadır. Hemen her yüzeyde daha yüksek dinamizm, daha fazla çekiş ve daha muhteşem bir duygu. Motora bağlı olarak, manuel altı ileri şanzıman, yedi ileri S tronic veya sekiz ileri tiptronic’ten birini seçebilirsiniz.

2.0 TDI için Audi, manuel şanzıman ve yeni S tronic’i sunuyor. 2.0 TFSI ve 160 kW’lik (218 hp) 3.0 TDI standart olarak çift kavramalı vites kutusuyla donatılmıştır. Temel gelişmeler arasında, daha da azalan sürtünme, düşük ağırlık, yüksek düzeyde verimli yağ beslemesi ve çok düşük rölanti hızlarını mümkün kılan çift ağırlıklı volan üzerindeki santrifüjlü sarkaç sayılabilir. Vites değişimi saniyenin birkaç yüzde birinde meydana gelir. Debriyajlar arasında geçiş yapılarak vites değiştirilir; böylece çekişe neredeyse hiç müdahale edilmez. Güç, düz dişli aracılığıyla çıkış milinden ön aks diferansiyeline akar. Sarsıntısız, hızlı ve otomatik tork dönüştürücüsü de bütünüyle yeniden geliştirilmiştir. Yüksek sayıdaki vites değiştirme konumları, motorun çoğu zaman ideal yük seviyesine yakın çalışmasını sağladığı anlamına gelmektedir. Her iki otomatik vites kutusu da son teknoloji ile donatılmış olup, geniş bir vites dağılımıyla nitelenir.

Daha düşük vitesler kısa aktarma oranlarıyla sportif bir his verirken, daha yüksek vitesler ise uzun aktarma oranlarıyla devirleri ve tüketimi azaltır. Sürücü, D, S ve E modları arasında seçim yapabilir ve direksiyon üzerindeki standart vites değiştirme kulakçıklarıyla ya da seçici kol ile her an manuel olarak vites değiştirebilir.

Audi'nin quattro dört tekerlekten çekiş sistemi; dinamizm, çekiş, sürüş güvenliği ve yön dengesinin doruğunu temsil eder. Sistemin tamamen mekanik çalışması, anında tepki verdiği anlamına gelir. Tüm yüzeylerde etkin olan gelişmiş tork yönlendirme, quattro tahrik sistemiyle ortaklaşa çalışır.
Şasi Audi A4 Avant ile karşılaştırıldığında 23 mm daha fazla olan yükseltilmiş şasi ve daha geniş tekerlekler, aracın yerden yüksekliğini 34 mm artırır. Bu da A4 allroad quattro'yu hem yolda hem de yumuşak arazi yollarında evindeymiş gibi hissettirir.

Standart süspansiyona alternatif olarak amortisör kontrollü süspansiyon mevcuttur. Sensörler dört tekerleğin tamamının hareketini hem uzunlamasına hem de çapraz hızlanma bakımından ölçümler. Amortisör özellikleri daha sonra yol koşullarına ve sürüş durumuna uyacak şekilde ayarlanır. Bu da büyük bir konfor ve iyi bir off-road becerisiyle birlikte sürüş dinamiklerinin daha da geliştirilmesini garanti eder. Temel süspansiyon ayarları, Audi sürüş seçiminde (Audi drive select) bir düğmeye dokunulmasıyla yapılabilir.

Audi drive select sürüş dinamikleri sistemi, A4 allroad quattro'daki bir başka modla birlikte sunulur. Aşina olduğumuz comfort (konfor), auto (oto), dynamic (dinamik), individual (bireysel) ve efficiency (verimlilik) modlarının yanında, sapa yerlerde ve sapa yollarda sürüş için bir offroad modu da mevcuttur. Bu mod, motor ve şanzıman kontrolünü, direksiyonu, isteğe bağlı alınan uyarlanabilir şasiyi ve diğer tüm sürücü destek sistemlerini ayarlayarak, yumuşak arazi yollarında ideal performans sağlar.

Ön aks, gelişmiş beş bağlantılı bir akstır. Yüksek düzeyde bir çevikliğin yanında ideal konfor da sunar. Geliştirme uzmanları, önceliyle karşılaştırıldığında ağırlığını beş kilogram azaltmıştır.

Audi, önceline göre 3,5 kg tasarruf ederek, elektromekanik direksiyon için de kompakt yeni bir tasarım kullanmaktadır. Bu direksiyon, sürücüye, yol koşullarından daha fazla geri bildirim ve gelişmiş bir direksiyon hassasiyeti sağlar. Değişken direksiyon oranlı dinamik direksiyon da opsiyonel olarak alınabilir.

Arkada beş bağlantılı aks, önceki modelin trapezoid bağlantılı aksının yerini alır. Akıllı materyallerin kullanılmasıyla Audi, aks bileşenlerinin ağırlığını yedi kilogram daha azaltmıştır.