Serviste Prestijin 7 Prensibi | Audi Türkiye

Serviste Prestijin 7 Prensibi

  • 7-prensibi-byk.jpg
7-prensibi-byk.jpg

Serviste Prestijin 7 Prensibi

Serviste prestijin 7 prensibinden asla taviz vermeyen Audi, sunulan servis ve acil servis hizmeti ile tüm müşteri sorunlarını hızla gideriyor.



  • ikon_563x317-01.jpg
  • 1 Saat Prensibi

    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok.
    Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

  • Dört Dörtlük Konfor Prensibi

    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

  • ikon_563x317-02.jpg
  • ikon_563x317-03.jpg
  • 5 Gün Prensibi

    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 iş gününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

  • Mükemmel Zamanlama Prensibi

    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

  • ikon_563x317-04.jpg
  • ikon_563x317-05.jpg
  • Doğruluk Prensibi

    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.

  • Şeffaflık Prensibi

    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.

  • ikon_563x317-06.jpg
  • ikon_563x317-07.jpg
  • Özen Prensibi

    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!