CPL

Müşteri Özel Salonu (Customer Private Lounge / CPL), ziyaretçilerin Audi ürünleri hakkında daha derinlemesine bilgilere sahip olabilecekleri veya sohbet edebilecekleri daha özel bir ortam sağlar. Audi City İstanbul'da bir adet Müşteri Özel Salonu mevcuttur. Salonda, çoklu dokunmatik ekran ve küçük bir powerwall bulunmaktadır. Müşteriler, tercih ettikleri aracı çoklu dokunmatik ekran üzerinden oluşturup, sonra bu aracı geniş ölçekli olarak powerwall'da gösterebilirler. Müşteri Özel Salonlarından birinde müşteriler, renk örneklerinden seçim yapabilir ve birkaç saniye içinde favori araçları üzerinde bu renkleri deneyebilirler. RFID (RFID = radio frequency identification = radyo frekansıyla tanımlama) teknolojisi sayesinde çoklu dokunmatik ekran üzerindeki sensörler, hangi renk numunesinin seçildiğini tespit edebiliyor ve bunu araca uygulayabiliyor. Dahası, müşteri tercih ettiği araç konfigürasyonunu, Audi Anahtarı denilen bir USB çubuğuna kaydettirebiliyor; aynı zamanda baskısını da alabiliyor. Bu da müşteriye yapmış olduğu kişisel seçimi, beraberinde evine götürme olanağı veriyor.