ekonomi-ekoloji-showroom1.jpg

Ekonomi ve ekoloji Audi’nin yeni Showroom konseptinde buluştu

Audi’nin Almanya’daki Münih Havalimanı’nda hizmete açtığı yeni deneyim merkezi Audi Brand Experience Center, mimari alanındaki son teknolojileri ve enerji verimliliği çalışmalarını bir araya getiriyor. Audi’nin uluslararası satış ağı ve etkinlik organizasyonu için bir buluşma noktası olan merkezin ısıtma ve soğutması jeotermal su kaynağından elde edilirken, elektrik ise güneş enerjisinden sağlanıyor.

Audi, Münih Havalimanı bölgesindeki uluslararası satış eğitim binalarına dördüncüsünü ekledi. Üretim merkezlerindeki karbon ayak izini 2025 yılına kadar sıfıra indirmeyi hedefleyen marka, 2050 yılına kadar da tüm Audi dünyasında sıfır karbon ayak izine sahip olmayı hedefliyor.

Münih Havalimanı’na inşa edilen ilk sürdürülebilir bina olan Audi Brand Experience Center 3 bin 850 metrekarelik iç alanıyla markanın uluslararası satış ağı ve etkinlik organizasyonu için ana bir buluşma noktası olacak. 450 metrekareye yayılan 1650 güneş paneli ile yılda 4 kişilik 10 hanenin tüketimine eşit 42 bin kilowatt saat elektrik üreten bina, bu elektriği depolayabilecek. Böylece hem binanın ihtiyacı olduğu zaman hem de elektrikli otomobillerin şarjında kullanılabilecek. Binanın ısıtması ve soğutulması da jeotermal su kaynaklarından elde edilecek.