Doğuş Otomotiv ve üyesi olduğu Doğuş Grubu olarak, merkez üssü Kahramanmaraş olan ve on ilimizi etkileyen depremlerin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Yaşamını yitiren vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı ve yaralılara acil şifalar dileriz.
Hem Doğuş Otomotiv hem de Doğuş Grubu olarak depremin gerçekleştiği ilk saatlerden itibaren bölgede yapılan çalışmalara destek vermeye başladık. Bu destekler hakkında en güncel bilgiye dogusgrubu.com.tr web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Bölgede bulunan yetkili satıcı ve servislerimizin güncel faaliyet durumu ve deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlarımızın araçları ile ilgili ihtiyaç duyduğu servis ve yol yardım ihtiyaçlarına desteklerimiz hakkında bilgi almak için bilgilendirme sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Mobil servis ve yol yardım hizmetlerimiz için: 444 2834
Diğer tüm konularda bilgi almak için: 0212 335 0424
Bu zor günlerde hayati önem taşıyan mobilitenizin devamlılığı için var gücümüzle çalışıyor ve deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlarımıza özel hizmetler sunuyoruz. Bu hizmetler arasında, aracı depremde hasar gören müşterilerimiz için ücretsiz çekici ve yol yardım hizmeti, yetkili servislerimizde onarım önceliği ve deprem kaynaklı hasarların onarımında ek indirim uygulaması sayılabilir.
Konuyla ilgili tüm sorularınızın cevabına aşağıdaki Sıkça Sorulan Sorular Bölümünden ulaşabilirsiniz.
Soru 3: Depremde aracım hasar gördü, şehirden ayrılacağım. Onarımı ne kadar sürede yapabilirsiniz?
Deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlarımızın araçlarının onarımlarını en kısa zamanda tamamlayarak, kendilerine teslim etmek için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Bu amaçla tüm Audi Yetkili Servislerinde, depremzedelerimizin araçlarına onarım önceliği tanıyoruz.
Soru 4: Araç anahtarlarımı kaybettim. Ne yapabilirim?
Anahtar kayıplarında suistimale yer vermemek adına, aracın ruhsat sahipliğini belgeleyecek argümanların Audi Yetkili Servislerine ulaştırılması halinde, en kısa zamanda yeni anahtar temin edebilmek için hazırız. (Ruhsat sahibi hayatta ise kimlik, ruhsat veya aracın sisteme kayıtlı olduğunu bildiren bir e-devlet belgesi, ruhsat sahibi hayatta değil ise veraset ilanı vb.)
Soru 5: Yeni aracımı sipariş ettiğim/satın aldığım yetkili satıcı deprem bölgesinde bulunuyor. Aracımı farklı bir Audi Yetkili Satıcısından teslim alabilir miyim?
Evet. Konu hakkında Audi Yetkili Satıcınız ile görüşebilirsiniz. Eğer satış ekibine ulaşamıyorsanız Değer ve İlgi Merkezimizin 0212 335 0424 numaralı telefonu üzerinden iletişime geçebilirsiniz.