1300x551_ARS6_PRF_151003.jpg

Nabzınızı daha hızlı attırıyor.

Audi RS 6 Avant performance hiç olmadığı kadar çok güç sağlar. Sürüş performansını anlatmak için söze gerek yok: 0'dan 100 km/s'e 3,7 saniyede ulaşır - baz modele göre 0,2 saniye daha hızlıdır. Güç aktarımı, standart sekiz ileri tiptronic sistem ve quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi tarafından gerçekleştirilir.

Sekiz ileri tiptronic sistem
Standart sekiz ileri tiptronic sistem, sportif performansı zirveye taşıyacak şekilde ayarlanmıştır. Tüm vites değişimleri hızlı ve esnektir. Klasik otomatik tork konvertörünün çarpıcı etkisi, yüksek verimliliğe sahip yağ pompasıyla, aktarma sisteminin ısıtılması da ısınma aşamasında soğutma suyu tarafından desteklenir. Hidrolik akümülatör start-stop işlevini mümkün kılar. Sürücüler, D ve S modları arasında seçim yapabilir veya ister vites kolunun ileri-geri hareket fonksiyonuyla ister RS çok fonksiyonlu spor deri direksiyon üzerindeki vites değiştirme kulakçıklarını kullanarak vitesi kendileri değiştirebilirler. Manuel vites değişimi modunda, sürücü bilgi sistemindeki (DIS) ya da opsiyonel olarak baş üstü ekranındaki bir gösterge d/dk sınırını gösterir. Tiptronic sistemin daha küçük vitesleri sportif bir şekilde birbirine yakın kademelendirilmişken, uzun oranlı sekizinci vites yakıt tüketimini azaltır.
quattro sürekli dört tekerlekten çekiş The quattro permanent four-wheel drive transfers this impressive power to the road, and flexibly distributes the torque as required via the central differential. In the basic design 40 % is available at the front axle and 60 % at the rear axle. On request the quattro powertrain can be supplemented around the sport differential on the rear axle with active torque distribution between the inner and the outer wheel on the curve - during fast cornering it literally pushes the RS 6 Avant performance into the radius.
Şasi
Ön aksta beş alüminyum yönlendirici yer alır. Bunlar, uzunlamasına ve çapraz kuvvetlerin ayrı ayrı idare edilmesine olanak verir. Arka aks, kendinden izlemeli Audi trapezoid bağlantı ilkesini uygular. Buradaki aks yönlendiricileri alüminyumdan, aks taşıyıcısı ise çelikten yapılmıştır ve gövdeye iki hidrolik sönümlü takozla bağlanmıştır. Ön aksta olduğu gibi tekerlek taşıyıcıları ve pivot yatakları da alüminyumdan üretilmiş, dengeleyiciler ise boru şeklinde tasarlanmıştır.

Yeni RS 6 Avant performance, standart olarak özel ayarlı bir havalı süspansiyonla sunulur. Dinamik ayarı ile RS uyarlanabilir havalı süspansiyon, gövdeyi 20 milimetre alçaltır. Bütünleşik kontrollü amortisör, yol koşullarına, sizin sürüş tarzınıza ve Audi drive select moduna karşılık verir. Audi, havalı süspansiyona alternatif olarak, daha sert bir süspansiyon olan Dinamik Sürüş Kontrollü (DRC) RS spor süspansiyon plus'ı da sunabilir. Bu süspansiyon, birbirine yağ kanalları ve bir merkezî supap ile bağlanan üç aşamalı ayarlanabilir amortisörler ve çelik yaylarla çalışır. Audi drive select sistemine eklenebilen bir başka seçenek ise sürekli değişken aktarma oranlı dinamik direksiyondur. Audi drive select ile sürücü, direksiyon ve motor yönetim sistemi gibi önemli bileşenlerin çalıştırılmasında comfort, auto, dynamic, individual modlar arasında seçim yapabilir. RS 6 Avant performance'a getirilen yeni bir işlev ise şöyledir; istenen mod, RS çok fonksiyonlu, deri kaplı spor direksiyon üzerindeki özel bir tuş aracılığıyla ayarlanabilir; böylece sürücünün, gözlerini yoldan ayırması gerekmez.