Ortalama güç tüketimi: kWh/100 km: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP). Ortalama CO2 emisyonu: g/km: 0.
Audi e-tron GT'nin profili
Modern döşeme
Tasarımcılar tamamen deri içermeyen bir iç mekan geliştirdiler. Örneğin, bir aracın koltuk döşemesi için yaklaşık 120 PET şişe işlendi.
İç mekan tasarımı
Dinamik yol tutuşun estetiğine odaklanılmıştır: İç mekanda Audi e-tron GT quattro², en yüksek kaliteyle birlikte günlük kullanılabilirlik sunar.
Dış tasarım
Öncü tasarım ikonu: Audi e-tron GT quattro²'nun tasarımı, elektrikli mobilitenin ve benzersiz Audi DNA'sının son derece doğru somut halidir.
Sürüş dinamikleri
Direksiyon başında çok yönlü eğlence: Audi e-tron GT quattro² sürüş dinamiklerini hayata geçiriyor. Çünkü arkasındaki konsept, bir aracı sportif yapan her şeyi içeriyor.
Hızlanma
Akıllı termal yönetim sayesinde, hızlanma süreci güç ve performansta neredeyse hiç azalma olmaksızın birçok kez tekrarlanabilir³.
Modern döşeme
Tasarımcılar tamamen deri içermeyen bir iç mekan geliştirdiler. Örneğin, bir aracın koltuk döşemesi için yaklaşık 120 PET şişe işlendi.
İç mekan tasarımı
Dinamik yol tutuşun estetiğine odaklanılmıştır: İç mekanda Audi e-tron GT quattro², en yüksek kaliteyle birlikte günlük kullanılabilirlik sunar.
Elektrik çıkışı
350
kW
Toplam elektrik torku: 640 Nm
Hızlanma (0-100 km/s)
4.1
s
Menzil (WLTP) (maks.)
487
km
Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.
Dış tasarım
Fikirler geleceğe dönüşür. Uzun bir dingil mesafesi ile düz ve geniş bir gran turismo'nun oranları, sportifliğin günlük kullanılabilirlikle buluştuğu yer olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Gövdenin heykelsi tasarımı, gücü ve performansı özetler.
Panoramik cam tavan
Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.
Fonksiyonlar çok güzel olabilir
Aerodinamik olarak optimize edilmiş şekiller, işlevsel ayrıntılar haline gelir. Ön uçtaki akıllı hava girişlerinden havalandırmalı çamurluk kemerlerine ve çarpıcı arka difüzöre kadar.
Matrix LED farlar
Audi lazer ışığına sahip isteğe bağlı Matrix LED farlar, ilerici bir tasarım dilinin temel bir yönüdür. Kusursuz bir ifade: lazer ışığının mavi X öğesiyle çarpıcı ışık imzası.
Animasyonlu arka ışık şeridi
Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.
Panoramik cam tavan
Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.
Fonksiyonlar çok güzel olabilir
Aerodinamik olarak optimize edilmiş şekiller, işlevsel ayrıntılar haline gelir. Ön uçtaki akıllı hava girişlerinden havalandırmalı çamurluk kemerlerine ve çarpıcı arka difüzöre kadar.
İç
Audi e-tron GT quattro², modern bir ilerlemenin göstergesidir. Sportiflik, ayrıcalık ve konfor yayar. Entegre koltuk başlıklarına sahip ön spor koltuklar ayrıca, viraj alma ve sportif sürüş için iyi bir yanal destek sağlamak üzere şekillendirilmiş koltuk yan desteklerine sahiptir.
Bagaj bölmesi: Elektrikli bir araç olarak Audi e-tron GT quattro², önde 85 l ve arkada 405 l kapasiteli iki bagaj bölmesi sunar. Gerekirse arka koltuklar 40:20:40 oranında katlanabilir.
Büyüleyici işletim konsepti: İşlevsel merkez, ön kısımda yer alır, sürücüye görünür şekilde odaklanır, orta konsol ve işlevsel dokunmatik ekranlı kokpit tarafından çerçevelenir.
Tamamen dijital bilgi-eğlence sistemi: Gezin, iletişim kurun, bilgi edinin veya çok çeşitli bilgi-eğlence seçeneklerinin keyfini çıkarın. Heyecan verici bir işletim konsepti kullanımı.
Arka koltuk sırası: Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.
Bagaj bölmesi: Elektrikli bir araç olarak Audi e-tron GT quattro², önde 85 l ve arkada 405 l kapasiteli iki bagaj bölmesi sunar. Gerekirse arka koltuklar 40:20:40 oranında katlanabilir.
Büyüleyici işletim konsepti: İşlevsel merkez, ön kısımda yer alır, sürücüye görünür şekilde odaklanır, orta konsol ve işlevsel dokunmatik ekranlı kokpit tarafından çerçevelenir.
Tamamen dijital bilgi-eğlence sistemi: Gezin, iletişim kurun, bilgi edinin veya çok çeşitli bilgi-eğlence seçeneklerinin keyfini çıkarın. Heyecan verici bir işletim konsepti kullanımı.
Arka koltuk sırası: Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.
Bagaj bölmesi: Elektrikli bir araç olarak Audi e-tron GT quattro², önde 85 l ve arkada 405 l kapasiteli iki bagaj bölmesi sunar. Gerekirse arka koltuklar 40:20:40 oranında katlanabilir.
Evde ve yolda şarj
Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemiyle bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km'ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 19,6–18,8 (NEDC); 21,8–19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).
% 5'ten % 80'e şarj
22.5
dk
(ideal koşullar altında⁴)
Şarj sistemi
800
volt
Maksimum şarj gücü: 270 kW
Batarya kapasitesi (net) (maks.)
83.7
kWh
Sürüş dinamikleri
Elektrikli tahrik sistemi ile birlikte, tamamen değişken quattro tahrik, gücün her bir tekerleklere akıllıca dağıtılmasını sağlar. Yeterli çekiş mevcut olduğunda, gücü öncelikle ön aksa gönderir.
Alaşımlı jantlar
Opsiyonel aerodinamik olarak optimize edilmiş tekerlekler, verimli ve yüksek performanslı araç konseptini tamamlar.
Aerodinamik özellikler
Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka kanat için iki ayarın yanı sıra öndeki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.
Alaşımlı jantlar
Opsiyonel aerodinamik olarak optimize edilmiş tekerlekler, verimli ve yüksek performanslı araç konseptini tamamlar.
Aerodinamik özellikler
Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka kanat için iki ayarın yanı sıra öndeki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.
Audi exclusive⁶
Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi e-tron GT quattro²'nuz için kendi karakteriniz kadar benzersiz olacak bir görünüm yaratın.
İç mekanı örneğin deri döşeme ve Audi exclusive⁶ jet grisi siyah silk nappa deri döşeme ile kişiselleştirin. İguana yeşili yüksek kaliteli dikişler, diğer şeylerin yanı sıra koltukları, saat 12 yönünde işaretli Alcantara⁷/deri direksiyon simidi ve isteğe bağlı olarak temin edilebilen Audi exclusive renkli kenarlı emniyet kemerlerini süslüyor.
50'den fazla kişiselleştirilebilir renk seçeneği
Örneğin, geniş Audi exclusive⁶ renk yelpazesinden metalik java yeşili (fotoğraftaki araçta) kişiselleştirilmiş gövde rengini seçin.
Yüksek kontrastlı ortam
İç mekanı örneğin deri döşeme ve Audi exclusive⁶ jet grisi siyah silk nappa deri döşeme ile kişiselleştirin. İguana yeşili yüksek kaliteli dikişler, diğer şeylerin yanı sıra koltukları, saat 12 yönünde işaretli Alcantara⁷/deri direksiyon simidi ve isteğe bağlı olarak temin edilebilen Audi exclusive renkli kenarlı emniyet kemerlerini süslüyor.
50'den fazla kişiselleştirilebilir renk seçeneği
Örneğin, geniş Audi exclusive⁶ renk yelpazesinden metalik java yeşili (fotoğraftaki araçta) kişiselleştirilmiş gövde rengini seçin.
Şimdi araç oluşturun
Audi e-tron GT²'yi fikirlerinize göre kişiselleştirin.
Neckarsulm yakınlarındaki Böllinger Höfe'de elektrikle çalışan Gran Turismo'nun üretiminde ayrıntılara gösterilen özen, hassasiyet ve kalite ile buluşuyor.
Audi RS e-tron GT
Ortalama güç tüketimi; kWh/100 km: 20,2–19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP)Ortalama CO₂ emisyonları g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.
Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2
Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.
3
Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen hızlanma rakamları için maksimum çıktı, arka arkaya sınırsız sayıda değil, birden çok kez tekrarlanabilir.
4
Bataryanın şarj süresi, ortam sıcaklığı, ülkeye özgü diğer konektörlerin kullanımı ve ön koşullandırma işlevinin kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Ev tipi konektörler kullanıldığında, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
5
e-tron Şarj Hizmeti, yalnızca Audi markasının elektrikli modelleri için kullanılabilir (geçerli araç kimlik numarası(şasi no) gereklidir). Avrupa çapında erişim: e-tron Şarj Hizmeti 26 Avrupa ülkesinde mevcuttur. Daha fazla ülkede sağlanması planlanmaktadır. Kullanılabilir şarj noktalarının sayısı sürekli artıyor, ancak ülkeden ülkeye değişiklik gösteriyor ve mevcut altyapının ne kadar genişletildiğine bağlı. Belirli bir ülkedeki tüm şarj noktalarına erişim hakkı yoktur. AUDI AG, şarj altyapısının çalışmasını, kullanılabilirliğini, şarj kapasitesini ve diğer özelliklerini garanti etmez. Şarj noktalarının sayısı ile ilgili konum bilgileri düzenli olarak güncellenir; eksiksiz bilgi verme zorunluluğu yoktur. e-tron Şarj Hizmeti müşteri kartı, kartın aktivasyonunu takip eden 24 saat sonra ağda kullanılabilir. Bu ilk 24 saat içinde kart, uygun olduğu durumlarda yerel kısıtlamalarla kullanılabilir. myAudi uygulaması (şarj noktasındaki QR kodu) aracılığıyla kimlik doğrulama, aktif bir radyo ve internet bağlantısı gerektirir. Bu kimlik doğrulama yöntemi, tüm şarj noktalarında mevcut değildir. Fiyatlar, bireysel Avrupa ülkeleri içinde uyumludur ancak Almanya'da sunulan fiyattan farklı olabilir. Ülkeniz için en son fiyat ve sözleşme bilgileri www.e-tron.charging-service.audi adresinde bulunabilir. e-tron Ücretlendirme Hizmeti sözleşmenizin akdedilmesinden sonra, yalnızca elektrik maliyetleri geçerlidir – İlk yıl için transit tarifesi için aylık ücretin maliyetini Audi üstlenir. İlk yıldan sonra, sözleşme otomatik olarak 12 ay daha (herhangi bir bildirimde bulunmaksızın) uzatılır ve aylık ücret uygulanır. Fiyatlar ve koşullar hakkında bilgi www.e-tron.charging-service.audi adresinde mevcuttur.
6
Audi exclusive, Audi Sport GmbH'nin bir opsiyonudur. Standart ve opsiyonel donanımlar hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen Audi yetkili satıcınızla iletişime geçin veya www.audi.com adresini ziyaret edin.
7
Alcantara, mikrofiber dokuma olmayan bir malzemedir.
8
AC şarj için Audi, yüksek voltajlı pilin endüstriyel elektrik prizlerinde, şarj istasyonlarında veya bir duvar kutusunda (wall box) şarj edilmesini önerir. Bu, ev tipi bir elektrik prizinde şarj etmekten daha verimli ve önemli ölçüde daha hızlıdır. Alternatif akımlı (AC) endüstriyel bir elektrik prizine veya halka açık bir AC veya DC şarj istasyonuna erişim varsa, araç mobil e-tron şarj sistemi (kompakt ve bağlantılı) kullanılarak ev tipi elektrik prizlerinde düzenli olarak şarj edilmemelidir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut fazlarının sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev içi kurulumuna bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir.
9
iOS/Android işletim sisteminin mevcut uyumluluğu, ilgili App Store'daki myAudi uygulamasının açıklamasında bulunabilir. www.my.audi.com adresinde önceden kayıt yapılması gerekmektedir.