Audi e-tron GT | Modeli | Audi Türkiye
Audi e-tron GT'nin profili

e-tron GT quattro

Ortalama güç tüketimi: kWh/100 km: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP). Ortalama CO2 emisyonu: g/km: 0.

Audi e-tron GT'nin profili

Elektrik çıkışı

350

kW

Toplam elektrik torku: 640 Nm

Hızlanma (0-100 km/s)

4.1

s

Menzil (WLTP) (maks.)

487

km

Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Dış tasarım

Fikirler geleceğe dönüşür. Uzun bir dingil mesafesi ile düz ve geniş bir gran turismo'nun oranları, sportifliğin günlük kullanılabilirlikle buluştuğu yer olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Gövdenin heykelsi tasarımı, gücü ve performansı özetler.

İç

Audi e-tron GT quattro², modern bir ilerlemenin göstergesidir. Sportiflik, ayrıcalık ve konfor yayar. Entegre koltuk başlıklarına sahip ön spor koltuklar ayrıca, viraj alma ve sportif sürüş için iyi bir yanal destek sağlamak üzere şekillendirilmiş koltuk yan desteklerine sahiptir.

Audi e-tron GT kokpit

Büyüleyici işletim konsepti: İşlevsel merkez, ön kısımda yer alır, sürücüye görünür şekilde odaklanır, orta konsol ve işlevsel dokunmatik ekranlı kokpit tarafından çerçevelenir.

Evde ve yolda şarj

Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemiyle bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km'ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 19,6–18,8 (NEDC); 21,8–19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

% 5'ten % 80'e şarj

22.5

dk

(ideal koşullar altında⁴)

Şarj sistemi

800

volt

Maksimum şarj gücü: 270 kW

Batarya kapasitesi (net) (maks.)

83.7

kWh

Sürüş dinamikleri

Elektrikli tahrik sistemi ile birlikte, tamamen değişken quattro tahrik, gücün her bir tekerleklere akıllıca dağıtılmasını sağlar. Yeterli çekiş mevcut olduğunda, gücü öncelikle ön aksa gönderir.

Audi exclusive⁶

Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi e-tron GT quattro²'nuz için kendi karakteriniz kadar benzersiz olacak bir görünüm yaratın.

  • eGT_2021_2302.jpg
    Şimdi araç oluşturun

    Audi e-tron GT²'yi fikirlerinize göre kişiselleştirin.

    Buradan başlayın
Audi e-tron GT yan görünüm

Üretim karakteri

Neckarsulm yakınlarındaki Böllinger Höfe'de elektrikle çalışan Gran Turismo'nun üretiminde ayrıntılara gösterilen özen, hassasiyet ve kalite ile buluşuyor.

Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT

Ortalama güç tüketimi; kWh/100 km: 20,2–19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP)Ortalama CO₂ emisyonları g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

1
Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2
Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.
3
Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen hızlanma rakamları için maksimum çıktı, arka arkaya sınırsız sayıda değil, birden çok kez tekrarlanabilir.
4
Bataryanın şarj süresi, ortam sıcaklığı, ülkeye özgü diğer konektörlerin kullanımı ve ön koşullandırma işlevinin kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Ev tipi konektörler kullanıldığında, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
5
e-tron Şarj Hizmeti, yalnızca Audi markasının elektrikli modelleri için kullanılabilir (geçerli araç kimlik numarası(şasi no) gereklidir). Avrupa çapında erişim: e-tron Şarj Hizmeti 26 Avrupa ülkesinde mevcuttur. Daha fazla ülkede sağlanması planlanmaktadır. Kullanılabilir şarj noktalarının sayısı sürekli artıyor, ancak ülkeden ülkeye değişiklik gösteriyor ve mevcut altyapının ne kadar genişletildiğine bağlı. Belirli bir ülkedeki tüm şarj noktalarına erişim hakkı yoktur. AUDI AG, şarj altyapısının çalışmasını, kullanılabilirliğini, şarj kapasitesini ve diğer özelliklerini garanti etmez. Şarj noktalarının sayısı ile ilgili konum bilgileri düzenli olarak güncellenir; eksiksiz bilgi verme zorunluluğu yoktur. e-tron Şarj Hizmeti müşteri kartı, kartın aktivasyonunu takip eden 24 saat sonra ağda kullanılabilir. Bu ilk 24 saat içinde kart, uygun olduğu durumlarda yerel kısıtlamalarla kullanılabilir. myAudi uygulaması (şarj noktasındaki QR kodu) aracılığıyla kimlik doğrulama, aktif bir radyo ve internet bağlantısı gerektirir. Bu kimlik doğrulama yöntemi, tüm şarj noktalarında mevcut değildir. Fiyatlar, bireysel Avrupa ülkeleri içinde uyumludur ancak Almanya'da sunulan fiyattan farklı olabilir. Ülkeniz için en son fiyat ve sözleşme bilgileri www.e-tron.charging-service.audi adresinde bulunabilir. e-tron Ücretlendirme Hizmeti sözleşmenizin akdedilmesinden sonra, yalnızca elektrik maliyetleri geçerlidir – İlk yıl için transit tarifesi için aylık ücretin maliyetini Audi üstlenir. İlk yıldan sonra, sözleşme otomatik olarak 12 ay daha (herhangi bir bildirimde bulunmaksızın) uzatılır ve aylık ücret uygulanır. Fiyatlar ve koşullar hakkında bilgi www.e-tron.charging-service.audi adresinde mevcuttur.
6
Audi exclusive, Audi Sport GmbH'nin bir opsiyonudur. Standart ve opsiyonel donanımlar hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen Audi yetkili satıcınızla iletişime geçin veya www.audi.com adresini ziyaret edin.
7
Alcantara, mikrofiber dokuma olmayan bir malzemedir.
8
AC şarj için Audi, yüksek voltajlı pilin endüstriyel elektrik prizlerinde, şarj istasyonlarında veya bir duvar kutusunda (wall box) şarj edilmesini önerir. Bu, ev tipi bir elektrik prizinde şarj etmekten daha verimli ve önemli ölçüde daha hızlıdır. Alternatif akımlı (AC) endüstriyel bir elektrik prizine veya halka açık bir AC veya DC şarj istasyonuna erişim varsa, araç mobil e-tron şarj sistemi (kompakt ve bağlantılı) kullanılarak ev tipi elektrik prizlerinde düzenli olarak şarj edilmemelidir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut fazlarının sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev içi kurulumuna bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir.
9
iOS/Android işletim sisteminin mevcut uyumluluğu, ilgili App Store'daki myAudi uygulamasının açıklamasında bulunabilir. www.my.audi.com adresinde önceden kayıt yapılması gerekmektedir.