Audi RS e-tron GT | Modeli | Audi Türkiye

CO2-Emissionen*: 0–0 g/km

Stromverbrauch kombiniert*: 0,0–0,0 l/100 km

Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Elektrik. Ve diğer harika şeyler

Elektrik çıkışı

440

kW

Toplam elektrik torku: 830 kW

Hızlanma (0-100 km/s)

3.3

s

Menzil (WLTP) (max)

472

km

Ortalamagüç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2–19,3 (NEDC); 22.6–20.6 (WLTP); OrtalamaCO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Dış tasarım

Bir otomobili yeniden yorumlama tutkusu, aerodinamik performanstan ilham alan sade tasarıma da yansıyor. Aşamalı lüks, duygularla dolu bir sürüş deneyimini daha da yoğunlaştırmak için itici güç sağlar. Karakteristik: Kırmızı eşkenar dörtgen ile RS amblemleri.

İç mekan tasarımı

Kırmızı RS tasarım paketi, ekspres kırmızı renkte kontrast oluşturan dikişlerle aracın iç kısmına çarpıcı vurgular ekler.

Gri RS tasarım paketi, yüksek kaliteli iç malzeme ve çelik gri kontrast dikişlerin bir kombinasyonu ile araç iç tasarımının belirgin zarafetini ve ilerici tasarımını da vurgular.

Audi exclusive⁴

Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi RS e-tron GT²'nizin kendi karakteriniz kadar benzersiz olması için bir görünüm yaratın.

Pil şarjı %5 ila %80 arasında

22.5

min

(ideal koşullar altında⁵)

Şarj sistemi

800

volt

Maksimum şarj gücü: 270 kW

Batarya kapasitesi (net) (max)

83.7

kWh

Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2–19,3 (NEDC); 22.6-20.6 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Evde ve yolda şarj

Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemi ile bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 472 km'ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 20,2–19,3 (NEDC); 22,6–20,6 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Sürüş dinamikleri

Audi RS e-tron GT²'nin tamamen elektrikli quattro dört tekerlekten çekiş ile sunduğu güç etkileyici. Ön akstaki ve arkadaki bir motor 440 kW'a kadar güç sağlar (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2–19,3 (NEDC); 22,6–20,6 (WLTP); g/km olarak ortalama CO₂ emisyonları¹: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

  • RSeGT_2021_2378.jpg
    Şimdi araç oluşturun

    Bir Audi RS e-tron GT²'yi fikirlerinize göre kişiselleştirin.

    Buradan başlayın
Audi RS e-tron GT

Üretim karakteri

Neckarsulm yakınlarındaki Böllinger Höfe'de elektrikle çalışan Gran Turismo'nun üretiminde ayrıntılara gösterilen özen, hassasiyet ve kalite ile buluşuyor.

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

1
Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2
Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2–19,3 (NEDC); 22.6–20.6 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.
3
Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen hızlanma rakamları için maksimum çıktı, arka arkaya sınırsız sayıda değil, birden çok kez tekrarlanabilir.
4
Audi exclusive, Audi Sport GmbH'nin bir opsiyonudur. Standart ve opsiyonel donanımlar hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen Audi yetkili satıcınızla iletişime geçin veya www.audi.com adresini ziyaret edin.
5
Bataryanın şarj süresi, ortam sıcaklığı, ülkeye özgü diğer konektörlerin kullanımı ve ön koşullandırma işlevinin kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Ev tipi konektörler kullanıldığında, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
6
AC şarj için Audi, yüksek voltajlı pilin endüstriyel elektrik prizlerinde, şarj istasyonlarında veya bir duvar kutusunda (wallbox) şarj edilmesini önerir. Bu, ev tipi bir elektrik prizinde şarj etmekten daha verimli ve önemli ölçüde daha hızlıdır. Alternatif akımlı (AC) endüstriyel bir elektrik prizine veya halka açık bir AC veya DC şarj istasyonuna erişim varsa, araç mobil e-tron şarj sistemi (kompakt ve bağlantılı) kullanılarak ev tipi elektrik prizlerinde düzenli olarak şarj edilmemelidir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut fazlarının sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev içi kurulumuna bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir.
7
iOS/Android işletim sisteminin mevcut uyumluluğu, ilgili App Store'daki myAudi uygulamasının açıklamasında bulunabilir. www.my.audi.com adresinde önceden kayıt yapılması gerekmektedir.