Motor > Q2 > Audi Türkiye

Audi'niz: Q2

Audi'niz: Q2
Dynamic 1.4 TFSI cylinder on demand S tronic 1
0,00 EUR

  • Temel fiyat
    0,00 EUR
  • Opsiyonel donanım
    0,00 EUR
  • Fiyat
    0,00 EUR

Bir bakışta tüm motorlar

Yakıt tipi

9 adet (Toplam 9 line/motor kombinasyonu)

1.0 TFSI
Dynamic 1.0 TFSI S tronic
0,00 EUR
  • 10,3 sn
  • 5,4–5,1 l/100 km
  • 123–117 g/km
  • 85 kW (116 PS)
Sport 1.0 TFSI S tronic
0,00 EUR
  • 10,3 sn
  • 5,4–5,1 l/100 km
  • 123–117 g/km
  • 85 kW (116 PS)
Design 1.0 TFSI S tronic
0,00 EUR
  • 10,3 sn
  • 5,4–5,1 l/100 km
  • 123–117 g/km
  • 85 kW (116 PS)
1.4 TFSI
Dynamic 1.4 TFSI cylinder on demand S tronic
0,00 EUR
  • 8,5 sn
  • 5,5–5,2 l/100 km
  • 125–119 g/km
  • 110 kW (150 PS)
Sport 1.4 TFSI cylinder on demand S tronic
0,00 EUR
  • 8,5 sn
  • 5,5–5,2 l/100 km
  • 125–119 g/km
  • 110 kW (150 PS)
Design 1.4 TFSI cylinder on demand S tronic
0,00 EUR
  • 8,5 sn
  • 5,5–5,2 l/100 km
  • 125–119 g/km
  • 110 kW (150 PS)
1.6 TDI
Dynamic 1.6 TDI S tronic
0,00 EUR
  • 10,5 sn
  • 4,3–4,1 l/100 km
  • 114–109 g/km
  • 85 kW (116 PS)
Sport 1.6 TDI S tronic
0,00 EUR
  • 10,5 sn
  • 4,3–4,1 l/100 km
  • 114–109 g/km
  • 85 kW (116 PS)
Design 1.6 TDI S tronic
0,00 EUR
  • 10,5 sn
  • 4,3–4,1 l/100 km
  • 114–109 g/km
  • 85 kW (116 PS)
Lejant
  • Hızlanma
  • Yakıt tüketimi
  • CO2 emisyonu
  • Maksimum güç
Hiçbir motor seçilemez.

Seçili dekor serisiyle bu yakıt tipi için motor mevcut değildir.

Küçülme dünde kaldı. Audi Q2, 'doğru boyutlandırma' ilkesini uyguluyor: Günlük koşullarda araç sınıfı, motor hacmi, performansı, torku ve verimliliğinin mükemmel bileşimi. Şehirde ve şehir dışında mutlak sürüş keyfi için.

750x410_AQ2_161032.jpg
Audi Q2'nin TFSI motorları Audi TFSI motorları özellikle yüksek sıkıştırma yapabilmektedir. Sonuç: en yüksek performans ile olağanüstü verimlilik. Motor hacminin yerine süperşarjın kullanılmasıyla motor boyutunda ve ağırlığında önemli bir azalma, bunun yanında etkileyici sabit dinamikler elde edilmiştir. Böylece şaşırtıcı ve etkileyici bir güç sunumu mümkün olmuştur. Başlangıç motoru olarak Q2, silindir devreden çıkarma COD sistemli (cylinder on demand) 150 hp gücünde 1.4 TFSI'ı kullanır.
750x410_AQ2_161033.jpg
  • 563x317_Macao_MV_03_Somehow_rgb.jpg
    İlerici direksiyon

    İlerici direksiyon sistemi, Audi Q2'nin tüm versiyonlarında standarttır. Bu sistemle, kremayer dişlisi kenetlenir, böylece doğrusal hareket çeşitliliği, direksiyon açısıyla birlikte değişir. Oran, geniş direksiyon hareketleriyle daha direkt hâle getirilir ve sürüşü daha dinamik kılar.

  • 563x317__Macao_MV_07_Urban_Front_oTag_rgb.jpg
    Audi drive select

    Opsiyonel dinamik araç sistemi Audi drive select, direksiyon ve vites değişim özelliklerini ve opsiyonel amortisör kontrollü isteğe bağlı süspansiyonu etkiler. Auto, comfort, dynamic, efficiency ve individual modları vardır.