Audi A8 Hizmetleri > Servis Hizmetleri > Audi Türkiye

Audi A8 Hizmetleri

  • 1400x438_Teaser_stage.jpg
1400x438_Teaser_stage.jpg

Audi A8 müşterilerine özel servis hizmeti

Audi’den A8 kullanıcılarına özel servis hizmetleri başlıyor. A8 kullanıcıları artık, Ücretsiz Check–up ve Diagnos Hizmeti'nden, Havaalanı Servis Hizmeti'ne bir çok ayrıcalıktan faydalanabilecek.

1. Exclusive Davranış ve Bilgilendirme

  • A8 müşterilerine özel servis danışmanı,
  • İş emrinin açılması ile ruhsat sahibinin SMS/E-Mail ile bilgilendirilmesi,
  • Araç üzerinde yapılan tüm işlemler ile ilgili Audi Web Portal üzerinden bilgilendirme,
  • A8 müşterileri için özel “Kırmızı Hat” randevu ve istek hattı,
  • Audi A8 müşterilerine Premium servis hizmeti,
  • Audi Yetkili Servislerinden hizmet almak isteyen tüm Audi A8 müşterilerine; Audi müşteri danışmanları, randevu alım aşamasında öncelik tanıyarak mümkün olan en erken tarihe randevu alımını gerçekleştireceklerdir.

2. Exclusive Mobilite

  • Geçici Audi araç tahsisi,
  • Ücretsiz “yerinden alım - yerine teslim” hizmeti,
  • Havaalanı servis hizmeti.

3. Exclusive Servis Programı

  • Araç Muayene hizmeti sunulması ve ücretsiz geçici araç tahsis edilmesi,
  • A8 sürüş ve ürün eğitimi (Araç sahipleri ve şöförler),
  • Ücretsiz Check–up ve Diagnos hizmeti,
  • Ücretsiz Lastik depolama hizmeti.
Sadece Audi A8 müşterilerine özel destek hattı Tel: 0 (212) 335 04 21