Q8 e-tron | Modeli | Audi Türkiye
Audi Q8 e-tron’un yandan görünümü

Q8 e-tron

Audi Q8 e-tron’un arkadan görünümü

Elektrikli. Diğer pek çok özelliğinin yanında.

Audi e-tron, tamamen elektrikli bir araç olarak üstlendiği öncü rolünü başarıyla tamamladı. Şimdi onu Audi model portföyüne Audi Q8 e-tron adıyla dahil etmenin zamanı geldi.

Rakamlarla Audi Q8 55 e-tron quattro²

%10’dan %80’e şarj

31

dakikada³

maksimum DC şarj gücünde⁴

Menzil (WLTP),

582

km

Maksimum DC şarj gücü,

170

kW⁴

kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4– 20,6; kWh/100 cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçili donanımına bağlı olan aralıklardaki yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgiler. Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.

Menzil hakkında her şey

106 kWh (net) kapasiteye kadar ve 582 kilometreye kadar maksimum menzile sahip yüksek voltajlı batarya. Bataryanın şarjı düşükse MMI’da Menzil modunu⁶ aktive etmek gibi ek menzil potansiyelini kullanabilirsiniz.

Audi Q8 e-tron MMI ekranı yakın plan çekimi

Not: Çizimde Audi Q8 Sportback e-tron⁵ kullanılmıştır.

Rakamlarla Audi Q8 55 e-tron quattro²

Maksimum elektrik gücü

300

kW

Toplam tork: 664 Nm

Hızlanma (0-100 km/sa)

5,6

s¹⁷

Batarya kapasitesi (net),

106

kWh

kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4– 20,6; kWh/100 cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçili donanımına bağlı olan aralıklardaki yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgiler. Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.

İlk bakışta elektriklenme

Yeni görünümü ve özel gündüz farı ile Audi Q8 e-tron, yenilikçi teknolojisini dışına da yansıtır. Kalın yapılı omuz çizgisiyle quattro mimarisi ve özel gündüz farı, metalik kronos grisi gövde rengiyle daha da vurgulanmıştır.

Sofistike iç mekan tasarımı

Cömert bir alan konseptinden daha fazlasını bekleyin. Seçkin malzemeler, birinci sınıf boya ve gelişmiş dijital işlevler, Audi Q8 e-tron¹’da yapacağınız tüm yolculukları ayrıcalıklı birer deneyime dönüştürür.

Yeni bir sürüş deneyimi

Araca binin ve elektrikli motorların neredeyse tamamen sessiz bir şekilde hızlanmasını deneyimleyin. Tamamen elektrikli dört tekerden çekişli sürüş ile daha fazla çekiş ve dengeden faydalanın. Uyarlamalı havalı süspansiyonu ve çeşitli asistan sistemleri sayesinde daha da iyi sürüş dinamiği. Çıkarılabilir bir çeki demiri de mevcuttur.

Hayatın değişkenliğine uyum sağlar

Aracınız Audi Orijinal Aksesuarları¹³ ile tam donanımlı hale gelir. Teknik özellikler ve görsel unsurlarla, bu aracı yeni ihtiyaçlara göre kolayca ayarlayabilirsiniz. Tekrar ve tekrar.

Daha sürdürülebilir bir gelecek için

Audi’deki geleceğe yönelik çözümler kaynakların bilinçli kullanımı, çevre dostu üretim ve karbon nötr araç teslimatını¹⁵ kapsar. Isı temini ve batarya üretimi için üretim binalarının çatılarındaki fotovoltaik sistemler dahil yeşil enerji kullanırız.

Audi Q8 e-tron’un arkasında Holoride ile sanal oyunlar oynayan insanlar
Audi Q8 Sportback e-tron’un yandan görünümü

Audi Q8 Sportback e-tron

kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,1–19,9; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçili donanımına bağlı olan aralıklardaki yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgiler. Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.

1
Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2
Audi Q8 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
3
Akünün şarj süresi, ortam sıcaklığı, diğer ülkeye özgü konektörlerin kullanımı ve ön şartlandırma fonksiyonunun kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Yerel konektörler kullanılırken, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
4
Audi Q8 55 e-tron quattro için geçerlidir (KWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0). 170 kW'a kadar şarj kapasiteli araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
5
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,1–19,9; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
6
Menzil modu azami hızı yaklaşık 90 km/s ile sınırlar, örneğin otomatik klima gibi konfor fonksiyonlarının ayarlarını yapar ve koltuk ısıtmasını devre dışı bırakır.
7
Standart e-tron kompakt şarj sistemi, 11 kW'a kadar şarj kapasitesine sahiptir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konnektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut faz sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev tesisatına bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir. Endüstriyel fişli şebeke bağlantı kablosu ve şarj sisteminin çalıştırma ünitesi birbiriyle uyumludur ve belirli bir şarj kapasitesi sağlar. Şebeke bağlantı kablosunu daha sonra farklı bir endüstriyel konektöre geçirmek teknik olarak mümkün olsa da, bu durum şarj kapasitesinin düşmesine neden olabilir.
8
Lütfen dikkat: İki AC şarj bağlantı noktası aynı anda kullanılamaz. Her iki AC şarj portunun aynı anda kullanımı, şarj kanatları için bir kilitleme konsepti ile engellenir.
9
Evde 22 kW ile şarj etmek, isteğe bağlı e-tron connect şarj sistemi (Türkiye pazarında bu donanım sunulmamaktadır.) veya 22 kW AC'yi destekleyen alternatif bir evde şarj çözümü gerektirir. Standart e-tron kompakt şarj sistemi ı 11 kW ile sınırlıdır.
10
Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen ivme rakamları için maksimum çıktı birden çok kez tekrarlanabilir ancak arka arkaya sınırsız sayıda tekrarlanamaz.
11
Lütfen dikkat: Sistemler yalnızca sistem sınırları dahilinde çalışır ve sürüşe yardımcı olur. Ancak, aracın sürülmesinden sürücü sorumludur ve her zaman dikkatli olması gerekir.
12
Bir Audi Sport GmbH sunumudur.
13
Audi Orijinal Aksesuarları ek bir ücret karşılığında AUDI AG'den temin edilebilir. Aracın yakıt tüketimi ve emisyon değerleri hesaplanırken aksesuarlar dikkate alınmaz. Bu nedenle, aksesuarlar yalnızca ilk kayıttan sonra takılabilir.
14
Parlak tornalanmış veya parlak frezelenmiş alaşım jantlar ile cilalı veya kısmen cilalanmış alaşım jantlar kış yol koşullarında kullanılmamalıdır. Üretim nedenlerinden dolayı, jant yüzeyi bu tür bir kullanım için yeterli korozyon korumasına sahip değildir ve yol tuzu veya benzeri maddeler nedeniyle kalıcı olarak hasar görebilir.
15
Halihazırda teknik yöntemlerle engellenemeyen CO₂ emisyonları, karbon kredileri ile dengelenmektedir.