Dört marka – Audi

Genç kalmayı başarmış Auto Union’un başarısının temellerinden biri aralarında koordinasyon olan bir model yelpazesi yaratmak amacıyla her bir marka için belirli bir Pazar segmentini tahsis etme stretejisiydi. Audi markası için bu husus yeni gurubun ilk defa sinerji faydalarını kullanmasını sağlayan orta boy otomobil Audi ‘Front’ Type UW’nin geliştirilmesinde kendini gösterdi.

Audi’nin başlıca özelliği önden çekişli olmasıdır. DKW’nin önden çekişli etki alanı orta boy otomobil için kolayca uyarlanabiliyordu. Güç kaynağı Ferdinand Porsche tarafından geliştirilen Wanderer 2-litre, altı silindirli motor, kaportası Horch'un kaporta dükkanından gelen sedan versiyonu ve üstü açılır tavan da çok ünlü Dresden otobüs imalatçısı Gläser tarafından imal edilmişti.

Audi ‘Front’ Type UW – yani Wanderer motorlu bir Type U modeli- sonunda 1933 yılının ilkbaharında üretilmeye başlandı. Bir yıl sonra, Audi’nin üretim operasyonları DKW önden çekişli modellerin yükselen çıkışı için Audi tesislerinde kapasiteyi boşaltmak için hemen yakındaki Horch tesislerine aktarıldı. Teknik açıdan revize edilen ve 2.3 litre Wanderer motor ile donatılan yeni Audi front 225, 1935 Berlin Motor Show’da görücüye çıktı ve 1938 yılına kadar pazarda kaldı. Halefi olan model Audi 920 de kullanılan modüler yapı sisteminin güçlü bir kanıtını sergiledi. Hem artık klasik arkadan çekişli olan şasi ve hem de modern karoseri tasarımı Wanderer W 23 altı silindirli modelle geniş ölçüde aynıydı. Bu seçkin ve zarif otomobil Horch tarafından geliştirilen sıralı bir altı silindirli OHC motoru ile donatılmışken, arka süspansiyonda DKW esnek aks prensibinin uygulanmıştır. Bu yeni otomobilin ilk örnekleri Audi Union’un Horch fabrikasında Aralık 1938 tarihinde üretim hattından indirildi. Audi 920 çabucak bir pazar başarısı kazandı ve müşterileri kendine hayran bıraktı.

Bu başarı İkinci Dünya Savaşı’nın çıkışıyla kesintiye uğradı. Sivil otomobillerin üretimi asgari seviyeye indirildi ve gurubun operasyonları cephane üretimine kaydırıldı. Bunun için, zor kullanarak çalıştırılan işçiler, toplama kampı mahkumları ve savaş esirleri de kullanıldı. Bu dönemin son Audi otomobili Nisan 1940 tarihinde imal edildi. Yaklaşık 25 sene boyunca başka bir Audi binek otomobili üretilmeyecekti.