e-call.jpg

1. Damga

Türkiye, Audi Türkiye Müşteri Hizmetleri

Resmi Merkez:

Maslak Mahallesi, Ahi Evran Caddesi (Doğuş Power Center), No:4 İç Kapı No:3 Sarıyer/İSTANBUL

Yönetim ve İletişim

Şekerpınar Mah. Anadolu Cad. No: 22 ve 45, 41420 Çayırova/KOCAELİ
Telefon: 444 28 34

E-posta: info@audi.com.tr

Merkezi Kayıt Sistemi Numarası: 0-3090-1147-1300010

AUDI AG, müşteri uyuşmazlıkları olduğunda herhangi bir müşteri uyuşmazlık çözüm kuruluşu huzurunda alternatif uyuşmazlık çözüm sürecine katılmayı taahhüt etmez ya da katılmak mecburiyetinde değildir.

2. Özel Bilgi – Yasal Acil Yardım Çağrısı (“e-Call”)

Yasal olarak zorunlu kılınan acil yardım çağrı sistemi (eCall) (herkese açık ücretsiz bir hizmettir) manuel ya da otomatik olarak etkinleştirildiğinde, aracınız yasal olarak zorunlu kılınan minimum miktarda bir veri seti gönderir ve bir acil yardım çağrı merkezine sesli arama yapar. Veri seti şu verileri içerir: araç kimlik numarası (aracınızın net bir şekilde tanımlanmasını ve belirli bir kişiye atanmasını mümkün kılar), araç türü (araç veya hafif ticari araç), araç tahrik türü (petrol/dizel/CNG/LPG/elektrik/hidrojen), aracın mevcut konumu (konum verilerinin bulunduğu yer ve saatleri) ve aracın son üç konumu ve seyahat yönü, yolcu sayısı, zaman damgası, tetiklenme türü (manuel, otomatik).

Bu bölümde açıklanan veri seti tamamen burada belirtilen amaçlar doğrultusunda kullanılır.

e-Call sisteminin performansı için gerekli olan kişisel veriler, ilgili uluslararası yasalara (örn., GDPR), 6698 No’lu Kişisel Verilerin Korunması Kanununa ve 5809 No’lu Elektronik İletişim Kanununa uygun olarak işlenir. Ayrıca, ilgili tüm işlemler temel haklara ve bireysel özgürlüklere yönelik genel prensipler doğrultusunda gerçekleştirilir.

Tetik etkinleştirildiğinde veri oluşturulur ve acil yardım çağrısı boyunca ve acil yardım çağrısından sonraki bir saat boyunca yerel olarak depolanır.

AUDI AG

85045 Ingolstadt Deutschland

Datum: 17.02.2021


Acil yardım çağrı hizmeti etkinleştirildiğinde, aracınız verileri doğrudan ilgili acil servis merkezlerine gönderir. e-Call hizmeti tarafından gönderilen veriler Türkiye’de yalnızca 112 Acil Yardım Çağrı Hizmeti tarafından alınır.

Veri işleme faaliyetinin dayanağı acil yardım çağrı hizmeti sağlamak için tabi olduğumuz yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesidir (6698 No’lu Kanun’un 5. Maddesi, 2. fıkrası, 1ç bendi).

Hizmet, standart kullanımda otomatik olarak etkinleştirilir ve devre dışı bırakılamaz. Bu hizmet sayesinde, aracınızın normal kullanımda kesinlikle izlenememesini sağladık. e-Call hizmeti ciddi bir kaza meydana geldiğinde araç-içi sensörler tarafından etkinleştirilir. Bu hiçbir elektronik izlemenin gerçekleşmeyeceği anlamına gelir. Araçla ilişkili konum verileri sürekli olarak aracın dahili belleğinde kayıtlı mevcut konum verilerinin üzerine kaydedilir, bu nedenle aracın yalnızca son üç konumu kaydedilebilir.

6698 No’lu Kanun’un 11. Maddesi kapsamında belirtilen ilgili kişi hakları hakkında daha ayrıntılı bilgi için araç kılavuzunuza bakabilirsiniz.