Audi Sport GmbH'nin yüksek performanslı modelleri, ilerlemeyi hayata geçiriyor. Aynı zamanda, 40 yıl önce quattro GmbH olarak kurulan şirket; sürekli değişimi ve ayrıcalık ile mükemmellik arayışını temsil ediyor.
1983 yılında quattro GmbH olarak kurulan Audi Sport GmbH; yüksek performans, ayrıcalık, kişiselleştirme ve dönüştürülebilirlik anlamına gelmektedir. "RS" kısaltması ilk kez 1999 yılında Audi RS 4 Avant (solda) tanıtıldığında ortaya çıkmıştır. Bugün Audi Sport GmbH'nin araç portföyünde 16 yüksek performanslı model bulunmaktadır.
Profesyonel sürücü, kapalı pist. Denemeyin.
1983 yılında quattro GmbH olarak kurulan Audi Sport GmbH; yüksek performans, ayrıcalık, kişiselleştirme ve dönüştürülebilirlik anlamına gelmektedir. "RS" kısaltması ilk kez 1999 yılında Audi RS 4 Avant (solda) tanıtıldığında ortaya çıkmıştır. Bugün Audi Sport GmbH'nin araç portföyünde 16 yüksek performanslı model bulunmaktadır.
Profesyonel sürücü, kapalı pist. Denemeyin.
"Motor sporlarında ilk kez üretimde olan araçlar için yeni teknolojiler geliştirmek ve test etmek bizim DNA'mızın bir parçasıdır. Dakar Rallisinde Audi RS Q e-tron iki yıldır bir elektrikli sürüş konseptinin en zorlu koşullarda bile performans gösterebileceğini kanıtladı. Üretim portföyümüzde, Audi RS e-tron GT -tamamen elektrikli ilk RS modeli olarak- büyüleyici, duygusal ve tutarlı ilerlememizi temsil ediyor."
Rolf Michl 2007'den beri AUDI AG'de çalışmaktadır. 2014'ten itibaren, diğer şeylerin yanı sıra, şirketin tek marka süper otomobil yarış serisi olan Audi Sport TT Cup'ı kurdu ve 2019'dan itibaren Satış ve Pazarlama Direktörü olarak şirketin en büyük ürün atağını şekillendirmeye yardımcı oldu. Rolf Michl, Eylül 2022'den bu yana Audi Sport GmbH Genel Müdürü olarak Audi'de motor sporlarından sorumludur.
Audi RS e-tron GT, Audi Sport ürün portföyünün elektrikli ve sportif amiral gemisidir. Elektrikli bir geleceğe dönüşümün kanıtıdır.
Audi RS e-tron GT'nin iç mekânı saf bir Gran Turismo hissi verir ve aynı ölçüde sportiflik, konfor ve ferahlık yayar.
Audi RS e-tron GT, Audi Sport ürün portföyünün elektrikli ve sportif amiral gemisidir. Elektrikli bir geleceğe dönüşümün kanıtıdır.
Audi RS e-tron GT'nin iç mekânı saf bir Gran Turismo hissi verir ve aynı ölçüde sportiflik, konfor ve ferahlık yayar.
"Audi R8 GT'nin üretimi Audi e-tron GT ile birlikte Böllinger Höfe'de gerçekleştiriliyor. Zanaatkârlık ve akıllı fabrikanın eşsiz bir birleşimini temsil ediyor. Genç bir mühendis olarak ilk Audi R8'in motorunun geliştirilmesine yardımcı olma şansım oldu. Motoru test tezgahında ilk kez çalıştırdığımda tüylerim diken diken olmuştu. İkinci nesil Audi R8 GT'nin 456 kW (620 hp) güç üreten 5,2 litrelik doğal emişli V10 motorundaki gelişmeler (ortalama yakıt tüketimi: 15,0- 14,9 l/100 km; CO₂ emisyonları ortalama: 341-339 g/km) ve kontrollü ve hassas arkadan kayma sağlayan yeni Torque Rear sürüş modu: işte hissedilebilir ilerleme!"
Audi R8 2006 yılından beri piyasada. Sebastian Grams doğal emişli motorun geliştirilmesinde görev aldı. Mevcut Audi R8 GT, Audi'nin yüksek performanslı spor otomobilleri arasında en üst sıralarda yer almaktadır.
Audi R8 2006 yılından beri piyasada. Sebastian Grams doğal emişli motorun geliştirilmesinde görev aldı. Mevcut Audi R8 GT, Audi'nin yüksek performanslı spor otomobilleri arasında en üst sıralarda yer almaktadır.
Audi R8, Audi markasına damgasını vurmuştur. GT versiyonu ek bir performans yükseltmesi ve diğer şeylerin yanı sıra karbon ek parçalar ve özel performans jantları sunuyor.
Audi R8 2006 yılından beri piyasada. Sebastian Grams doğal emişli motorun geliştirilmesinde görev aldı. Mevcut Audi R8 GT, Audi'nin yüksek performanslı spor otomobilleri arasında en üst sıralarda yer almaktadır.
Audi R8, Audi markasına damgasını vurmuştur. GT versiyonu ek bir performans yükseltmesi ve diğer şeylerin yanı sıra karbon ek parçalar ve özel performans jantları sunuyor.
"Özellikle RS müşterilerimiz için dış tasarım son derece önemlidir. Geniş gövde, Audi Sport DNA'sının önemli bir parçasıdır. Bir RS modeline genel görünümünü verir. Mevcut Audi RS 6 Avant performansı, normal Audi A6 Avant'tan 80 milimetreye kadar daha geniştir ancak bu, sadece tekerlek kemerlerinin bir uzantısı değildir. Araç neredeyse tamamen geniş gövde etrafında yeniden tasarlanmıştır. Sadece tavan, ön kapılar ve bagaj kapağı Audi RS 6 Avant tarafından Audi A6 serisi ile paylaşılmaktadır. Geri kalanı özel olarak tasarlanmıştır. Böylece RS modellerimizin duygusunu ve performansını araca binmeden çok önce hissedebilirsiniz."
Markus Eberle on yıldır AUDI AG'de çalışıyor. Ürün Müdürü olarak altı yıldır RS araçlarından sorumludur. Araçlara yönelik dünya çapındaki gereksinimleri yakından takip ediyor ve Audi RS 6 Avant serisini baştan sona biliyor.
Pek çok modelin aksine, Audi RS 6 Avant -özellikle performans varyantında- muazzam performansı ve ikonik tasarımı pratik çok yönlü özelliklerle birleştirir.
Audi A6 Avant ile kıyaslandığında, Audi RS 6 Avant'ta her iki tarafta yaklaşık 40 milimetre daha geniş tekerlek kemerleri bulunur, bu da daha geniş lastiklerin kullanılmasına imkân tanır ve sürüş dinamiklerine olumlu bir etki sağlar.
Pek çok modelin aksine, Audi RS 6 Avant -özellikle performans varyantında- muazzam performansı ve ikonik tasarımı pratik çok yönlü özelliklerle birleştirir.
Audi A6 Avant ile kıyaslandığında, Audi RS 6 Avant'ta her iki tarafta yaklaşık 40 milimetre daha geniş tekerlek kemerleri bulunur, bu da daha geniş lastiklerin kullanılmasına imkân tanır ve sürüş dinamiklerine olumlu bir etki sağlar.
"1999 yılında sunduğumuz ilk Audi RS 4 Avant, tam anlamıyla quattro GmbH'nin ilk gerçek RS modeliydi. Sadece bugün hala araçlarımızı karakterize eden her şeyin temelini atmakla kalmadı. 280 kW (380 hp) V6 çift turbo ünite ile o zamanlar tamamen yeni bir şey de yarattık. O zamanlar bu araç segmentinde Audi RS 4 Avant'ın performansıyla boy ölçüşebilecek hiçbir şey yoktu. Bu, 'talep yaratma' ilkesinin ortaya çıkmasına neden oldu ve araçlarımızla tekrar tekrar sürpriz anlar yaratma arzumuz bugün hala DNA'mızın bir parçası olarak açıkça yankılanıyor."
Stephan Reil 1990 yılından bu yana AUDI AG'de çalışmaktadır ve 1996-2017 yılları arasında sırasıyla quattro ve Audi Sport GmbH'de çeşitli yönetim pozisyonlarında görev almıştır. Temmuz 2020'den bu yana Neckarsulm tesisinde Teknik Geliştirme Başkanı olarak görev yapmaktadır.
1999 model Audi RS 4 Avant (B5) quattro GmbH'nin ilk orijinal RS modeliydi. Sadece tavan, ön kapılar ve bagaj kapağını o zamanki Audi S4 üretim modeliyle paylaşmaktadır.
Audi RS 4 Avant (B5) quattro GmbH'nin en çok satan modeli oldu: müşteriler öngörülen 3.000 adet yerine 6.000'in üzerinde sipariş verdi.
1999 model Audi RS 4 Avant (B5) quattro GmbH'nin ilk orijinal RS modeliydi. Sadece tavan, ön kapılar ve bagaj kapağını o zamanki Audi S4 üretim modeliyle paylaşmaktadır.
Audi RS 4 Avant (B5) quattro GmbH'nin en çok satan modeli oldu: müşteriler öngörülen 3.000 adet yerine 6.000'in üzerinde sipariş verdi.