En güçlü RS 6 motoruna, özel olarak geliştirilen ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonuna ve gösterişli tasarıma sahip Audi RS 6 Avant GT²,³. 660 modelle sınırlıdır.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Olağanüstü vurgular.
İç mekan donanımı, parlak bakır ve kırmızı renkli kontrast dikişler; ayrıca siyah ve gece siyahı renklerinde yüksek kaliteli Dinamica⁴ mikrofiber elemanlar gibi etkileyici dış mekan tasarımını takip ediyor.
Yüksek performansın büyüsü.
Sürüş dinamizmi, özel olarak geliştirilen RS6 GT ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonu sayesinde yeni bir seviyeye yükseliyor. Audi RS 6 Avant GT²,³ RS6 model serisinde en güçlü 4,0 litre V8 twin-turbo TFSI motoru tarafından tahrik ediliyor (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)).
Etkileyici spor otomobil estetiği.
RS 6 GT²,³ özel olarak tasarlanan eklentileriyle büyülüyor: tamponlardan ve tavan kenarı spoylerinden arka difüzöre kadar. Özel kaplama, Audi spor otomobil geleneğini onurlandırmak için tasarlanmıştır.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Olağanüstü vurgular.
İç mekan donanımı, parlak bakır ve kırmızı renkli kontrast dikişler; ayrıca siyah ve gece siyahı renklerinde yüksek kaliteli Dinamica⁴ mikrofiber elemanlar gibi etkileyici dış mekan tasarımını takip ediyor.
Yüksek performansın büyüsü.
Sürüş dinamizmi, özel olarak geliştirilen RS6 GT ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonu sayesinde yeni bir seviyeye yükseliyor. Audi RS 6 Avant GT²,³ RS6 model serisinde en güçlü 4,0 litre V8 twin-turbo TFSI motoru tarafından tahrik ediliyor (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)).
Etkileyici performans.
Spor diferansiyele ve özel olarak tasarlanmış ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonuna sahip quattro tahrik sistemi, 4.0 litre V8 twin-turbo TFSI motor ile birlikte sürüş dinamizmini arttırıyor (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)).
Nefes kesici: V8’in dizginlenemeyen sesi (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)) performansı kadar canlandırıcıdır. Bu ses, 3,3 saniyede 0’dan 100 km/saate çıkılırken deneyimlenebilir. Ops. Maksimum hız 305 km/saattir⁵.
En saf haliyle dinamizm: Ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonu yanal dinamiği ve sürüş hassasiyetini iyileştirir. Aynı zamanda aktif, dinamik kontrollü arka aks diferansiyeline sahip sürekli dört tekerlekten çekişli quattro tahrik sistemi dönüş dinamizmini yükseltiyor.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Nefes kesici: V8’in dizginlenemeyen sesi (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)) performansı kadar canlandırıcıdır. Bu ses, 3,3 saniyede 0’dan 100 km/saate çıkılırken deneyimlenebilir. Ops. Maksimum hız 305 km/saattir⁵.
En saf haliyle dinamizm: Ayarlanabilir yaylı amortisör süspansiyonu yanal dinamiği ve sürüş hassasiyetini iyileştirir. Aynı zamanda aktif, dinamik kontrollü arka aks diferansiyeline sahip sürekli dört tekerlekten çekişli quattro tahrik sistemi dönüş dinamizmini yükseltiyor.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Nefes kesici: V8’in dizginlenemeyen sesi (kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289–277 (WLTP)) performansı kadar canlandırıcıdır. Bu ses, 3,3 saniyede 0’dan 100 km/saate çıkılırken deneyimlenebilir. Ops. Maksimum hız 305 km/saattir⁵.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Özellikle özel.
RS 6 GT²,³ kalabalığın arasında ilk bakışta göze çarpıyor. Ön aprondan tavan kenar spoylerine uzanan dört eklenti, sınırlı sayıdaki bu araç için özel olarak tasarlanmıştır.
Emsalsiz bir şekilde Audi.
Özel olarak Arkona beyazı boyaya sahip geleneksel kaplama⁵, Audi geleneğinin klasik renklerini tekrar hayata döndürüyor. Metalik Mitos siyahı⁵ ve Nardo grisi gövde rengi ile birlikte gri ve siyah tonlarındaki kaplama⁵ da opsiyonel olarak sunulur.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Tasarımın bile gücü var.
Karbon kaput üzerindeki görünür karbon şeritler, GT’ye özgü tampon, siyah Audi halkalı ve geleneksel renklere sahip eşkenar dörtgen RS 6²,³ amblemli geniş Audi Singleframe sayesinde bu dinamik araç kesinlikle sıradan değil.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Her açıdan etkileyici.
Daha da dinamik görünümünün hakkını vermek için Audi RS 6 Avant GT²,³ standart olarak tavan raylarıyla sunuluyor. Bu görünüm ayrıca siyah GT logolu karbon kanatlar ile vurgulanıyor. 6 kollu tasarıma sahip 22 inç bu özel tekerlek metalik siyah, mat siyah veya beyaz⁶ renklerde temin edilebilir.
Özel reflektör
GT’ye özgü arka difüzöre entegre edilen reflektör oldukça dikkat çekiyor. Tavan kenar spoyleri de bu araç için özel olarak geliştirilmiştir. Bagaj kapağındaki bir tasarım hilesi, yükleme eşiğini görünür hale getiriyor.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Emsalsiz bir şekilde Audi.
Özel olarak Arkona beyazı boyaya sahip geleneksel kaplama⁵, Audi geleneğinin klasik renklerini tekrar hayata döndürüyor. Metalik Mitos siyahı⁵ ve Nardo grisi gövde rengi ile birlikte gri ve siyah tonlarındaki kaplama⁵ da opsiyonel olarak sunulur.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Tasarımın bile gücü var.
Karbon kaput üzerindeki görünür karbon şeritler, GT’ye özgü tampon, siyah Audi halkalı ve geleneksel renklere sahip eşkenar dörtgen RS 6²,³ amblemli geniş Audi Singleframe sayesinde bu dinamik araç kesinlikle sıradan değil.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹,²): 12,7–12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹,²): 289-277 (WLTP).
Sportif bireysellik.
İç mekanda, dikkat çekici bir renk tasarımını keşfedin: siyah ve gece siyahı ve ayrıca kontrast olarak kırmızı ve parlak bakır renklerinden oluşan bir kombinasyon. Eşsiz malzeme ve renk birleşimi özel olarak sınırlı sayıda araç içindir.
Standart değil; kişisel.
Büyüleyici fotoğraflar veya ünlü sinema kahramanları: myAudi uygulamanızda¹⁰ Temalar⁵,¹³ altında en sevdiğiniz resmi seçin ve onu MMI'da arka plan resmi olarak ayarlayın. Göz alıcı etki: Ortam aydınlatma paketi plus⁵, renk atmosferini motife uyacak şekilde otomatik olarak ayarlar.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹): 12,7-12,1 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 289-276 (WLTP). Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹): 12,7-12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 289-277 (WLTP). Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
¹Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
²Audi RS 6 Avant GT: kWh/100 km cinsinden yakıt tüketimi (ortalama¹): 12,7-12,2 (WLTP); g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 289-277 (WLTP). Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
³Bu özel model dünya çapında 660 adetle sınırlıdır. İlgileniyorsanız lütfen Audi yetkili satıcınızla iletişime geçin.
⁴Dinamica mikrofiber, belli bir oranda geri dönüştürülmüş polyester fiberler kullanılarak üretilmiş mikrofiber bir malzemedir.
⁵Bahsedilen ekipmanlar ekstra ücret karşılığında sunulan bir opsiyondur.
⁶Yalnızca geleneksel kaplama ile birlikte.
⁷Audi connect navigasyon ve eğlence (IT3) sisteminin bir parçasıdır.
Holoride teknolojisinin kullanımı sadece aracın ikinci sıra koltuklarıyla sınırlıdır.
Yolculuk sırasında 3D VR başlık kullanımı: - Yan koltuk pozisyonunda ikinci sıradaki yolcularla sınırlıdır. - 1,5 metreden uzun kişilere izin verilir. - Tamamen açılmış kol (uzatılmış parmaklar dahil) ile önlerindeki herhangi bir nesneye (örneğin, ön koltuğun arka yüzeyi) erişemeyen 3D VR başlık kullanıcılarına izin verilir. - Gerekli güvenlik özelliklerinin (montaj cihazı gibi) 3D VR başlığa takılmış olması gerekmektedir.
Holoride sistemi hakkında daha fazla bilgi www.holoride.com adresinde bulunabilir. Türkiye pazarında bu özellik sunulamamaktadır.
⁸Audi connect hakkında daha fazla bilgi için lütfen www.audi.com/connect adresini ziyaret edin veya Audi yetkili satıcınız ile iletişime geçin.