Ortalama yakıt tüketimi: 3,8-4,8 lt/100 km
Ortalama CO2 emisyonları: 111-100 g/km
Ortalama yakıt tüketimi: 5,1-5,0 lt/100 km
Ortalama CO2 emisyonları: 117-114 g/km
Ortalama yakıt tüketimi:8,4–8,0 l/100km
Ortalama CO2 emisyonu: 189–182 g/km
Ortalama yakıt tüketimi: 8,5 l/100 km
CO2 emisyon hacmi: 195 g/km
Ortalama yakıt tüketimi: 6,8-4,9 l/100 km
Ortalama CO2 emisyonları: 155-125 g/km
Ortalama yakıt tüketimi: 5,1-5,8 l/100 km
Ortalama CO2 emisyonları: 142-150 g/km
Daha az yakıt tüketimiyle birleşen daha fazla güç ve tork - işte her motor tasarımcısının başarmaya uğraştığı şey de budur. Audi valvelift sistemi (AVS) Audi'yi bu hedefe epeyce yaklaştırmıştır.
2.0 TFSI'da AVS, egzoz tarafına etki eder. Spesifik supap zamanlamasıyla silindirlerdeki temiz hava miktarı bilhassa düşük motor devri aralığında olmak üzere turboşarj ile önemli ölçüde artırılabilir. Bunun nedeni, egzoz gazlarının daha hızlı dışarı atılması ve turboşarja olan akışın geliştirilmesidir. Sonuç itibarıyla da daha fazla tork, daha dinamik tepki, dolayısıyla çekiş gücünde ciddi bir artış elde edilir. Nitekim sistem, sürücüye, takdir edilir ölçüde daha fazla sürüş keyfi sunar. Ayrıca AVS, daha uzun dişli oranlarına izin vererek, yakıt tüketiminde ciddi ölçüde bir azalmayı başarır.