Şirket ve markalar > Audi Tarihi > Audi Türkiye

Şirket ve markalar

  • 1300x414_history_overview_stage.jpg
1300x414_history_overview_stage.jpg

Audi Tradition Şirketler ve markalar

Çok yönlü ve hareketli bir geçmiş: AUDI AG’nin otomobil ve motor imalatının geçmişi 19. yüzyıla kadar geriye uzanır. En önemli kilometre taşları:

  • 563x277_sirket_ve_markalar.jpg
    August Horch ve Audi

    August Horch 1899 yılında Köln’de kendi küçük motorlu araç tamirhanesini açtı ve 1901 yılında ilk otomobilini üretti. 1902 yılında firmasını Almanya’nın Vogtland bölgesindeki Reichenbach’a taşıdı ve iki yıl sonra da Horch Werke firması Zwickau’daki nihai yerine taşındı.

    Daha fazlası
  • 563x277_four_rings_four_brands.jpg
    Dört marka - dört halka

    Audi’nin dört halkakı arması 1932 yılında önceden bağımsız olan dört motorlu araç üreticisini simgelemektedir: Audi, DKW, Horch ve Wanderer. 1969 yılında ise Auto Union GmbH NSU Motorenwerke AG ile birleşti.

    Daha fazlası
  • 563x277_four rings_audi.jpg
    Dört marka – Audi

    Genç kalmayı başarmış Auto Union’un başarısının temellerinden biri, aralarında koordinasyon olan bir model yelpazesi yaratmak amacıyla her bir marka için belirli bir Pazar segmentini tahsis etme stretejisiydi. Audi markası için bu hususi yeni gurubun ilk defa sinerji faydalarını kullanmasını sağlayan orta boy otomobil Audi ‘Front’ Type UW’nin geliştirilmesinde kendini gösterdi.

    Daha fazlası
  • 563x277_four rings_dkw.jpg
    Dört halka – DKW

    29 Haziran 1932’de, dört şirket – Audi, DKW, Horch ve Wanderer – Auto Union şirketini oluşturmak için birleşince, hukuki nedenlerden dolayı Zschopauer Motorenwerke/DKW ana firma olarak seçildi. Auto Union AG’nin idari merkezi 1932 -1936 arasında Zschopau’daki DKW merkez ofisinde yerleşik kaldıktan sonra 1936'da Chemnitz'e taşındı.

    Daha fazlası
  • 563x277_four rings_horch.jpg
    Dört halka – Horch

    Zwickau kentindeki Horch fabrikası şirketin kurucusu August Horch'un koyduğu sadece kaliteli ve güçlü otomobiller üretme prensibinden asla uzaklaşmadı. Horch marka otomobiller en başından beri Alman otomotiv endüstrisindeki en ileri düzeydeki ürünlerin arasındaydı.

    Daha fazlası
  • 563x277_four rings_wanderer.jpg
    Dört halka – Wanderer

    Chemnitz'deki Wanderer fabrikası erken dönemlerinde oldukça çeşitli bir üretim programına sahipti: bisiklet (1885), motosiklet (1902), ofis araçları (1904), makine araçları (1898) ve otomobil (1913).

    Daha fazlası
  • 563x277_a_new_start_in_ingolstadt.jpg
    Ingolstadt'ta yeni bir başlangıç

    1945'de, savaş bittikten sonra, Auto Union AG'nin yerleşim yeri Sovyet kuvvetlerince işgal altında olan bölgede kalmıştı ve varlıklarına el konulmuş, fabrika yıkılmış ve şirket 1948'de Chemnitz şehri Ticari Kayıtlarından silinmişti.


    Daha fazlası
  • 563x277_the_brand_born_again.jpg
    Markanın yeniden doğuşu

    İki zamanlı motorlara karşı olan eğilim DKW'nin 1960 başlarındaki otomobil satışlarının sürekli olarak düşmesine sebep oluyordu. Bu nedenle Daimler-Benz mühendis Ludwig Kraus'u Ingolstadt'a Teknik Yönetici olarak atadı.

    Daha fazlası
  • 563x277_merger_with_nsu.jpg
    NSU ile birleşme

    Volkswagenwerk AG, 1969'da Auto Union GmbH ve Neckarsulm kökenli NSU'nun birleşmesini sağladı. Yeni şirketin adı Audi NSU Auto Union AG'ydi ve kayıtları Neckarsulm kentindeydi.


    Daha fazlası
  • 563x277_vorsprung_durch _technik.jpg
    Vorsprung durch Technik

    Geniş Audi ve NSU modellerinin kapsadığı çok çeşitli motor ve otomobil konseptleri 1971'de yeni bir tanıtım sloganı yaratılmasını beraberinde getirdi, ve bunlardan biri günümüze kadar şirketin misyonunu etkin biçimde belirleyen slogan oldu: "Vorsprung durch Technik - Teknoloji ile bir adım önde"

    Daha fazlası